night monimo  vasilakos orthio

 

  

ΑΡΘΡΑ
Typography

του Αλέξανδρου Αντωνόπουλου

Μια περίπτωση πρωτόγνωρη στα χρονικά της τοπικής αυτοδιοίκησης ανέκυψε σε ένα από τα τελευταία δημοτικά συμβούλια της Καρδίτσας.
Απόφαση που πάρθηκε κατά πλειοψηφία από το τοπικό συμβούλιο Καρδιτσομαγούλας δεν έγινε δεκτή από το δημοτικό συμβούλιο Καρδίτσας και αντίθετα επικράτησε η πρόταση της μειοψηφίας.
Συγκεκριμένα το Τ.Σ. Καρδιτσομαγούλας αποφάσισε κατά συντριπτική πλειοψηφία η γεφυροπλάστιγγα της κοινότητας να εξοπλιστεί με αυτόματο κερματοδέκτη. Μάλιστα η απόφαση πάρθηκε με πλειοψηφία 6-1 και με τις ψήφους του συνόλου σχεδόν της αντιπολίτευσης. Η δημοτική αρχή αντίθετα, με το πρόσχημα του υψηλού κόστους υλοποίησης της απόφασης, ψήφισε την πρόταση της μειοψηφίας κόντρα στην απόφαση του τοπικού συμβουλίου και κατ’ επέκταση στην άποψη της πλειοψηφίας των κατοίκων του χωριού.
Τα ερωτήματα που ανακύπτουν είναι πολλά.
Σε ποιο υψηλό κόστος εγκατάστασης του κερματοδέκτη αναφέρεται η δημοτική αρχή;
Το κόστος αυτό είναι στην ουσία ίσο με ενάμιση μισθό της νέας θέσης του Προέδρου της ΔΕΥΑΚ ή ίσο με ένα μισθό του γενικού γραμματέα του Δήμου Καρδίτσας, θέση που είχαμε χρόνια να δούμε…
Αλλά από τώρα διαφαίνεται ότι κορυφαία προτεραιότητα της νέας ηγεσίας του Δήμου είναι η επαγγελματική εξασφάλιση των υμετέρων και όχι η ικανοποίηση των αναγκών των δημοτών.
Γνωρίζοντας πλέον ότι τακτική της Δημοτικής Αρχής είναι να αποφεύγει τις καθαρές απαντήσεις και ότι συνηθίζει να «πετάει τη μπάλα στην εξέδρα» απευθύνομαι στους δημότες και ιδιαίτερα στους συγχωριανούς μου και αναφέρω τούτο:
Διαβάσαμε στον τύπο την προφανώς ειρωνική δήλωση του Δημάρχου και του αρμόδιου Αντιδημάρχου που επαίρονταν πως η παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου έγινε σε μια καθαρή Καρδίτσα.
Στην διπλανή Καρδιτσομαγούλα, κύριοι, τα κλωνάρια είναι βουνά εδώ και ενάμιση μήνα! Εκτός κύριοι αν κατά την γνώμη σας Καρδίτσα, είναι μόνο η πόλη και όχι τα χωριά, και ειδικά το μεγαλύτερο από αυτά.

.

Ο πρώην Πρόεδρος της ΔΚ Καρδιτσομαγούλας
Αντωνόπουλος Αλέξανδρος

e-max.it: your social media marketing partner

  

 

 

giovani teliki

 kafes2

 night monimo