vasilakos noemvrios 2020 bronx delivey2

 topiki agora teva4   

 

 

ΝΕΑ
Typography

Ένα απολύτως βέβαιο. Ο καθένας και η κάθε μία από εμάς θέλουμε το καλύτερο για την επιχείρησή μας. Ο απώτερος σκοπός είναι το κέρδος και αυτό δεν πρόκειται να επιτευχθεί εάν δεν αναπτυσσόμαστε και δεν εξελισσόμαστε συνεχώς ως άνθρωποι αλλά και ως επαγγελματίες.

Παρακάτω θα ασχοληθούμε με κάποιες επιχειρηματικές κινήσεις που θα βελτιώσουν την εικόνα μας προς την ενδεχόμενη πελατεία μας αλλά και θα μας βοηθήσουν τελικά να ξεπεράσουμε τους ανταγωνιστές μας και να είμαστε λίγο πιο σίγουροι για το επαγγελματικό μας μέλλον. Εξυπακούεται ότι καμία ιδέα ή εφαρμογή αυτής δεν μας εξασφαλίζει 100%, αλλά όσο αυξάνονται οι πιθανότητες τόσο λιγότερο άγχος θα μας διακατέχει.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν να σχολιάσουμε μια διαφήμιση ιστοσελίδας. Είναι προφανές ότι για να ενδιαφερθεί κάποιος και να είναι πρόθυμος να πληρώσει για ένα τέτοιο εγχείρημα θα πρέπει ήδη να διαθέτει ένα εταιρικό website. Εάν δεν έχετε, θα σας συμβούλευα να κατασκευάσετε άμεσα. Οι λόγοι για να το κάνετε αυτό βρίσκονται στις ακόλουθες γραμμές. Υποθέτουμε λοιπόν ότι ένας επιχειρηματίας ναι μεν έχει εταιρική ιστοσελίδα αλλά δεν έχει ασχοληθεί και πολύ με αυτή από την ημέρα κατασκευής της. Αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος εκ μέρους του. Είναι σαν να έχει στα χέρια του ένα χρησιμότατο εργαλείο το οποίο όμως δεν έχει ως τώρα εκμεταλλευτεί. Αν επιθυμούμε λοιπόν να αρχίσουμε να «σκαρφαλώνουμε» προς την κορυφή στα αποτελέσματα της Google και άλλων μηχανών αναζήτησης θα πρέπει να λάβουμε κάποια δραστικά μέσα τώρα.

Το κυριότερο εξ’ αυτών είναι να βρούμε τους πλέον κατάλληλους συμβούλους για αυτή μας την προσπάθεια. Αυτοί οι άνθρωποι δεν θα αναδιαμορφώσουν απλά το site. Θα το κάνουν πολύ πιο σύγχρονο και φιλικό προς το χρήστη. Όσο όμορφο κι αν μας φαίνεται εμάς, περισσότερο μετράει η εικόνα των άλλων γι’ αυτό. Άρα θα πρέπει να το δημιουργήσουμε εκ βάθρων και ίσως και να το μετατρέψουμε σε e-shopεκτός των άλλων λειτουργιών του.

google arthro

Αφού πετύχουμε μια ιδανική εικόνα και ένα εύκολο και εύχρηστο menu για την ιστοσελίδα, σειρά έχει η προώθησή της. Όσο μοντέρνα και αν είναι, θα έχουμε «κάνει μια τρύπα στο νερό» εάν όσοι σερφάρουν στο Διαδίκτυο δεν δύνανται να την εντοπίσουν. Πώς θα γίνει όμως αυτό; Είναι ποτέ δυνατόν να αναγκάσουμε το κοινό να κάνει κλικ στο δικό μας website; Η απάντηση εδώ είναι «εν μέρει, ναι». Για να γίνουμε πιο ξεκάθαροι σκεφτείτε το εξής: όταν αναζητάτε ένα προϊόν, σε ποιες ιστοσελίδες από όλες όσες προκύπτουν από την αναζήτηση εν τελεί εισέρχεστε; Στην τελευταία της δεύτερης σελίδας, στην τέταρτη κατά σειρά της τρίτης σελίδας; Όχι, βέβαια. Όλοι μας, εντελώς μηχανικά, ασχολούμαστε μόνο με τα websitesπου εμφανίζονται πάνω-πάνω στην πρώτη σελίδα και μόνο. Οτιδήποτε άλλο μας φαίνεται αφερέγγυο και ξεπερασμένο.

Βλέπετε ο εγκέφαλος είναι εκπαιδευμένος να προτιμάει μόνο το εύκολο και το πρώτο συνήθως. Έτσι, ασυναίσθητα επιλέγουμε τις πρώτες διευθύνσεις και συνδέσμους. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι μόνο αν καταφέρετε να «αναρριχηθείτε» έως τις πρώτες θέσεις της αναζήτησης θα αποκτήσει νόημα η ύπαρξη της ιστοσελίδας σας. Τότε είναι που θα μετατρέψετε την επιχείρηση σας από ένα αφανές μαγαζί σε μια πασίγνωστη και κερδοφόρα εταιρεία. Είναι απολύτως βέβαιο ότι έτσι οι πωλήσεις σας και οι παραγγελίες σας θα εκτιναχθούν με γεωμετρική πρόοδο και έτσι όλες σας οι σκέψεις και τα όνειρα θα αρχίσουν να πραγματοποιούνται. Πλέον, δεν θα είστε απλά ικανοί να καλύπτετε τις υποχρεώσεις σας αλλά θα έχετε ίσως και τη δυνατότητα επέκτασης ή και την λειτουργία ενός υποκαταστήματος σε μια άλλη περιοχή ή πόλη. Στην ουσία, θα διαπιστώσετε οι ίδιοι στην πράξη πως ότι δεν καταφέρατε τόσα χρόνια δια ζώσης και κάνοντας δημόσιες σχέσεις, το πετυχαίνετε φτάνοντας στο κοινό σας διαδικτυακά χάρη στην σύγχρονη τεχνολογία αλλά και στους πολύ άξιους ανθρώπους που έκαναν όλη τη «βρώμικη» δουλειά.

Άρθρο από Thinktank

e-max.it: your social media marketing partner

mbgif2

 joinbanner2

bronx delivey1

 

 

 

!-- Go to www.addthis.com/dashboard to customize your tools -->