ΑΡΘΡΑ
Typography

Κατά την ομιλία της στη Βουλή η Βουλευτής κ. Ασημίνα Σκόνδρα, επί του Νομοσχεδίου του Υπ. Παιδείας, «αναβάθμιση του Σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», κατηγόρησε την Αξιωματική Αντιπολίτευση, ότι δηλητηριάζει τη συζήτηση, λαϊκίζοντας και εργαλειοποιώντας τα παιδιά, τα σχέδιά τους και τα όνειρα των γονιών τους.


Μεταξύ άλλων, η κ. Σκόνδρα ανέφερε:
«Παρακολουθώντας οι συμπολίτες μας τον δημόσιο διάλογο, όπως αυτός αναπτύχθηκε, στις συνεδριάσεις του παρόντος νομοσχεδίου, είναι βέβαιο ότι αισθάνθηκαν απογοήτευση και αγανάκτηση.
Ότι αφορά στην παιδεία, εξ ορισμού είναι σοβαρό, ουσιαστικό και με εθνικό πρόσημο. Διότι αναφέρεται στο μέλλον των νέων, κατά συνέπεια στο μέλλον της πατρίδας μας. Θα περίμεναν λοιπόν, μία συζήτηση ανάλογη, σε κυρός και επίπεδο.
Αντί να εστιάσει όμως, η αντιπολίτευση, στο πνεύμα και στις ρυθμίσεις του, που στόχο έχει να δημιουργήσει, ένα καλύτερο και σύγχρονο σχολείο, για τα παιδιά και για τους εκπαιδευτικούς, ανταποκρινόμενο στις ανάγκες του μέλλοντος και του κόσμου, που αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς…
Αντί να επικροτήσουν την αποκέντρωση και τις ενισχυμένες αρμοδιότητες στους εκπαιδευτικούς, όπως προβλέπει…
Αντί, να υπάρξει μία γόνιμη ανταλλαγή απόψεων, η κουβέντα παρεκτράπηκε, με αποκλειστική ευθύνη, του εισηγητή της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, κ. Φίλη.
Επιδόθηκε σε προσωπικές επιθέσεις, ύβρεις και κουνώντας επιδεικτικά το δάκτυλο, προς την Υπουργό, μίλησε για λαϊκή οργή και για σφαγή των υποψηφίων, στην τριτοβάθμια.
Μας είπε, ότι δε λαμβάνουμε υπόψη, τα δικαιώματα των πολλών, αλλά υποστηρίζουμε τα δικαιώματα των λίγων και προνομιούχων.
Ως γυναίκα βουλευτής και ως μητέρα, θα πω και εγώ:
Ανεπίτρεπτη και ντροπιαστική η φρασεολογία, το ύφος και ο τόνος, απέναντι στην Υπουργό. Χρησιμοποίησε εκφράσεις, που δεν ταιριάζουν στον κοινοβουλευτισμό και στη Δημοκρατία. Τα λόγια και ο τρόπος, όμως, χαρακτηρίζουν αυτόν που τα λέει και όχι αυτόν, στον οποίον απευθύνονται.
Επίσης απαράδεκτη, η στάση των βουλευτων στον ΣΥΡΙΖΑ, που δεν βρίσκουν το σθένος, να καταδικάσουν επιθέσεις, που δεν απευθύνονται στον θεσμικό ρόλο της Υπουργού, αλλά στον ιερό ρόλο της μητέρας.
Αφήνω τις φραστικές χυδαιότητες και την λαϊκίστικη ρητορική του ΣΥΡΙΖΑ και εστιάζω, στα βασικά σημεία κριτικής, των κομμάτων της αντιπολίτευσης.
Η ελάχιστη βάση εισαγωγής στα πανεπιστήμια.
Εμείς, ταυτιζόμενοι με την πλειοψηφία των Ελληνίδων και των Ελλήνων, των γονέων και των παιδιών, πιστεύουμε, ότι για να εισαχθεί κάποιος στο πανεπιστήμιο, πρέπει να καλύπτει βασικές γνωστικές προϋποθέσεις, που να δημιουργούν και το υπόβαθρο αποφοίτησης και εν κατακλείδι, πέραν της ακαδημαϊκής μόρφωσης, να του ανοίγει δρόμους στη ζωή και στην επαγγελματική αποκατάσταση.
Όσο για το τετριμμένο και ψεύτικο ρεφραίν, ότι η Ν.Δ. αδιαφορεί, για τα λαϊκά στρώματα, και εδώ διαψεύδεστε. Διότι, οι λαϊκές οικογένειες και οι οικονομικά ασθενέστεροι, είναι αυτοί που υποφέρουν περισσότερο, όταν χρειαστεί να υπερβουν τις δυνατότητές τους, για να σπουδάσουν τα παιδιά τους και πολλές φορές, οι θυσίες τους να αποβαίνουν μάταιες, με τους ίδιους εγκλωβισμένους και τα παιδιά τους αιώνιους φοιτητές.
Εσείς πάλι, με στόχο να γίνετε πρόσκαιρα αρεστοί, χαμηλώνετε τον πήχη, τόσο ώστε, να εισέλθουν άπαντες, σε πανεπιστημιακές σχολές και δεν σας ενδιαφέρει καθόλου, το πόσα χρόνια θα φοιτούν, αν τελικά θα αποφοιτήσουν ή τι θα κάνουν μετά, που θα αποφοιτήσουν.
Δηλητηριάζετε την συζήτηση, λαϊκίζοντας και εργαλειοποιώντας τα παιδιά, τα σχέδια τους και τα όνειρα των γονιών τους.
Προπαγανδίζετε, με την απογοήτευσή του μαθητή, που δεν περνάει στο Μετσόβιο ή στη Θεσσαλονίκη, αλλά περνάει στην Αρχιτεκτονική Πατρών, Ιωαννίνων ή Χανίων.
Κάποιοι συνυποψήφιοι του, τα πήγαν καλύτερα. Αυτός είναι ο κανόνας της ευγενούς άμιλλας. Το ταλέντο σας, στη διαστρέβλωση εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ, ωστόσο, είναι πραγματικά αξιοζήλευτο.
Το νομοσχέδιο, αφορά στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών.
Βασικό σημείο, αποτελεί το εργαλείο της αξιολόγησης, που κατά κοινή ομολογία είναι σημείο κλειδί, για να εξασφαλιστεί η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης στους μαθητές.
Είναι πάγια η θέση μας ότι η αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού, σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές, είναι απαραίτητη, για βελτίωση, εξέλιξη και αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Είναι όμως και πάγιο αίτημα των γονέων και σύσσωμης της ελληνικής κοινωνίας.
Η λέξη και μόνο αξιολόγηση, μέχρι σήμερα ήταν αιτία πολέμου. Μετά από 40 χρόνια συζήτησης, διαφωνιών και αντιπαράθεσης, νομίζω ότι έχει εμπεδωθεί απ’ όλους, ότι είναι αναγκαία, επιβεβλημένη και μόνο θετικά μπορεί να προσφέρει, αφενός στους μαθητές και αφετέρου στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Διότι η αξιολόγηση, θα οδηγήσει στην επιμόρφωση, στην προσαρμογή στα νέα δεδομένα και οι μέτριοι θα γίνουν καλοί και οι καλοί καλύτεροι.
Όσοι αντιδρούν, δεν ενδιαφέρονται για την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου. Βλέπουν την αξιολόγηση ως διαδικασία ελέγχου και τιμωρίας και όχι ως εργαλείο βελτίωσης και εξέλιξης, του επαγγελματικού κύρους, των εκπαιδευτικών και την αναβάθμιση, της εκπαιδευτικής τους ικανότητας.
Στερούν, με την άρνηση τους, την δυνατότητα της πολιτείας, να διαπιστώσει το βαθμό αποτελεσματικότητας και ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος. Στερούν από τους γονείς, την βεβαιότητα ότι παρέχεται στα παιδιά τους, η άρτια και βέλτιστη εκπαίδευση.
Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, στελέχωσε την δημόσια παιδεία, με 11.700 νέους, μόνιμους εκπαιδευτικούς, που τον Σεπτέμβριο, αναλαμβάνουν καθήκοντα.
Επαναλαμβάνω, τα δημόσια σχολεία, που πάνε τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών. Όχι τα σχολαρχεία.
Πρόκειται για μόνιμους διορισμούς, μετά από 12 χρόνια, σε εποχή δύσκολη και οικονομικά πιεσμένης, λόγω της πανδημίας.
Ακολούθησαν τον διορισμό 4.500 μόνιμων εκπαιδευτικών, στην Ειδική Αγωγή, τους πρώτους στην ιστορία της χώρας.
Δεσμευθήκαμε, να χτίσουμε ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα, αποτελεσματικό και ποιοτικό.
Και εμείς τις δεσμεύσεις μας, τις τιμάμε και τις τηρούμε. Εκεί έγκειται η ουσία, αλλά και η μεγάλη διαφορά μας από το ΣΥΡΙΖΑ».

 

e-max.it: your social media marketing partner

vasilakos sxoleia2

ix7

mbgif2

 

  

!-- Go to www.addthis.com/dashboard to customize your tools -->